Drukowanie wizytówek

8 złotych zasad projektowania wizytówki

Wielu właścicieli firm wciąż nie docenia mocy, jaką mają wizytówki. Działo się tak w głównej mierze dlatego, że przez ostatnie dekady były one monotonnie projektowane, nie przyciągały uwagi osoby nią obdarowanej. W efekcie wizytówki, zamiast pozostać w kieszeni, lądowały w najbliższym koszu. Czy wizytówki przestały być modne? Absolutnie nie! Dzisiaj przedstawiamy, dlaczego warto je mieć i jakich zasad przestrzegać, aby biznesowe wizytówki lądowały w kieszeniach potencjalnych klientów.

8 złotych zasad projektowania wizytówki

 

Druk wizytówek, a także ich wykonanie to jedyna okazja, aby zaimponować nieznajomej osobie. Drukarnie internetowe obecnie oferują niezliczone możliwości wyróżnienia się dzięki tej małej wizytówce (https://www.drukomat.pl/wizytowki).

 

  1. Pamiętaj, pierwsze wrażenia się liczą – Twoja wizytówka mówi wiele o Tobie i Twojej firmie. Twój projekt powinien komunikować Twoje wartości, odróżniać Twoją firmę od konkurencji i zachęcać ludzi do nawiązania kontaktu.
  2. Wybierz najbardziej odpowiedni rozmiar i kształt dla swoich potrzeb – zanim usiądziesz i zaprojektujesz swoją wizytówkę, ważne jest, aby wiedzieć, jaki rozmiar i orientacja przyjmie Twoja karta. Wpływa to nie tylko na rozmiar tekstu i ilość informacji, które możesz dołączyć, ale także komunikuje takie rzeczy, jak to, czy jesteś konwencjonalny, czy odważny nonkonformista.
  3. Wybierz projekt reprezentujący Twoje produkty i usługi – wzory wizytówek definiują biznes. Wybór materiałów wykończeniowych i papieru może dać Twoim klientom informację, czy Twoja firma jest najbardziej przystępnym cenowo rozwiązaniem na rynku – czy oferujesz ekskluzywne usługi.
  4. Zachowaj spójność z witryną i innymi materiałami promocyjnymi –  w ten sposób Twoi klienci będą mogli cię łatwiej zapamiętać i rozpoznać.
  5. Dodaj specjalny akcent, aby się wyróżnić – drukarnia internetowa (np. Drukomat.pl) jest w stanie wykonać na wizytówce tłoczenia, metaliczne wykończenia, czy dowolony kształt. Wszystko zależy od Twojej wyobraźni.
  6. Spraw, aby Twoje wizytówki były magnetyczne – druk wizytówek to czasami prawdziwa magia!
  7. Upewnij się, że Twoje dane kontaktowe są poprawne i łatwe do przeczytania – ważny jest sposób ułożenia informacji na wizytówce. Zastosuj odpowiednie ułożenie nazwy firmy, nazwiska, stanowiska i informacji kontaktowych.
  8. W razie wątpliwości porozmawiaj z projektantem –  jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z obsługą, która pomoże upewnić się, że wszystko jest gotowe do oddania projektu.

 

Czy warto zainwestować w druk wizytówek?

Wystarczająco mała, aby zmieścić się w kieszeni, a jednocześnie wystarczająco wszechstronna, aby używać jej w dowolnym miejscu. Wizytówka jest najważniejszym elementem arsenału marketingowego. Efektywnie zaprojektowane wizytówki to coś więcej niż tylko nazwiska i numery, ale odważne pierwsze wrażenie z potencjalnymi klientami, którzy mogą mieć Twoje dane kontaktowe na wyciągnięcie ręki. Warto wtedy mieć gotowe wizytówki w zapasie.