Parasole reklamowe z nadrukiem

Niestandardowe parasole promocyjne według Twojej specyfikacji

Czy gadżet reklamowy może być też użytecznym przedmiotem? Zdecydowanie tak! Planując budżet reklamowy firmy lub organizacji charytatywnej, podjęcie decyzji o niestandardowych towarach reprezentujących markę wymaga zastanowienia. Nie pozwól, aby deszcz pokrzyżował plany Twoich potencjalnych klientów, a przy okazji parasol z logiem będzie skutecznie promować Twój biznes.

Dla kogo parasole z logo?

 

Parasole z logo to ciekawy pomysł na prezent korporacyjny dla współpracowników (przy okazji otrzymują przydatny przedmiot, który mogą nosić ze sobą), klientów, czy najważniejszych partnerów biznesowych. Drukowane parasole nadają się do promocji na targach i konferencjach, ponieważ oferują duży potencjał brandingowy i wysoko postrzeganą wartość poprzez swój użyteczny charakter – można je przecież dostosować na tyle różnych sposobów!

 

Parasole z nadrukiem to ponadczasowy gadżet w wielu wersjach kolorystycznych, który idealnie wspiera Twojej biznes w deszczowe dni. Stylowe parasole z nadrukiem wypromują Twoją firmę i sprawią, że klienci i pracownicy będą wyglądać profesjonalnie – bez względu na pogodę.  Parasole doskonale sprawdzą się w każdej branży – hotelarskiej, gastronomicznej, nieruchomościach czy biznesach online.

Jakie wybrać parasole z nadrukiem?

 

Gdy potrzebujesz markowego prezentu, wysokiej jakości parasole firmowe są idealnym rozwiązaniem. Nasza usługa drukowania parasoli z logo oferuje szybko wykonaną usługę w różnych stylach i kolorach. Dostarczamy parasole automatyczne dwuwarstwowe oraz parasole z drewnianą rączką. Możliwości projektowe parasola pozwalają na ich zmianę – wystarczy odpowiednio skonfigurować parametry podczas zamówienia lub skonsultować się z obsługą drukarni online.

 

Parasol wykonany jest z trwałego poliestru 900T, który sprawia, że będzie on nieprzemakalny nawet w czasie ulewnego deszczu lub intensywnego opadu śniegu. Dzięki spersonalizowanym parasolom z nadrukiem przed zamówieniem warto pomyśleć o kolorach, które będą najlepiej współgrać z identyfikacją wizualną firmy.

 

W zależności od charakteru biznesu może być wskazane wybranie bardziej tradycyjnych kolorów, aby nie odwracać zbytniej uwagi od marki. Mając to na uwadze, bardziej efektywne może być tworzenie kontrastu kolorów. Na przykład, jeśli twoje logo składa się z żywych, jasnych kolorów, bardziej przyciąga wzrok przechodniów, jeśli czasza zbudowana jest z ciemnego materiału (i odwrotnie). Chodzi o to, aby znaleźć równowagę między kolorami. Natomiast logo Twojej firmy z pewnością będzie zauważone – będzie ono umieszczone na obszarze o wielkości 20×15 cm.