Papierowe materiały reklamowe

Rodzaje reklam papierowych

Reklama na papierze to jeden z najlepszych i najbardziej uniwersalnych pomysłów na promowanie naszej firmy oraz produktów. Taki rodzaj reklamy charakteryzuje się przede wszystkim niskim kosztem produkcji oraz łatwością w dotarciu do potencjalnych klientów. Wybór rodzaju reklam papierowych zależy od branży, w której działamy oraz od pomysłu na kampanię reklamową. Dzięki dużej możliwości wykorzystania papieru na pewno każdy znajdzie odpowiedni produkt dla siebie.

Rodzaje reklam papierowych:

  • Ulotki
  • Plakaty
  • Katalogi  
  • Broszury
  • Wizytówki  
  • Torby papierowe

Niezaprzeczalnie najbardziej popularnym produktem reklamowym wykonanym z papieru są torby reklamowe. Są one uniwersalne i mogą być wykorzystane niezależnie od branży oraz od produktów jakie sprzedajemy.

Torby papierowe z nadrukiem – główne zalety:

  •         Uniwersalność – torby papierowe z nadrukiem sprawdzą się w każdej branży. Ich wielkość, kolor, uszlachetnienia możemy dowolnie dobierać, tak aby świetnie prezentowały naszą firmę i były doskonałym nośnikiem reklamy, na który zwrócą uwagę inni, potencjalni klienci.
  •         Możliwość umieszczenia dowolnej grafiki – druk toreb papierowych obecnie daje nieograniczone możliwości. Torbę możemy przygotować w dowolnym kolorze oraz dodatkowo możemy na niej umieścić logo firmy, grafikę lub hasło reklamowe.
  •         Wielofunkcyjność – torba papierowa z nadrukiem to jednocześnie świetne opakowanie na zakupione produkty, na materiały lub gadżety promocyjne podczas targów.
  •         Ekologiczność – torby papierowe z nadrukiem nadają się do recyclingu, dzięki czemu wykorzystując je dbamy o środowisko. Dodatkową korzyścią dla firmy jest fakt, że na pewno zostaniemy docenieni przez klientów, dla który ekologia jest wyjątkowo ważna.
  •         Niski koszt produkcji – druk toreb z nadrukiem jest dużo tańszy niż tego typu produktów wykonane z innych materiałów. Z tego powodu są one używane nie tylko przez duże korporacje, ale również przez mniejsze, lokalne firmy.
  •         Możliwość ponownego wykorzystania – torby papierowe są na tyle wytrzymałe, że posłużą wielokrotnie obdarowanej osobie. Pakując w nie zakupione produkty możemy mieć pewność, że klient wykorzysta je ponownie w innych sytuacjach, zapewniając tym samym naszej firmie reklamę.

Nie da się ukryć, że najbardziej popularną formą reklamy papierowej są torby papierowe z nadrukiem. Jednak wykorzystanie tego materiału daje bardzo duże możliwości, dlatego każdy bez problemu ma możliwość dobrania takiej formy reklamy, która najlepiej sprawdzi się w przypadku jego firmy. Koszt papierowych reklam jest relatywnie niski, a jednocześnie używając papieru dbamy o naszą Planetę i wpisujemy się w ekologiczny styl życia.